Cover Image for Free tax help for small business owners and self-employed individuals: Understanding the Liaison Officer Service | Startup Gov
Cover Image for Free tax help for small business owners and self-employed individuals: Understanding the Liaison Officer Service | Startup Gov
Avatar for Startup Canada Virtual Events

Free tax help for small business owners and self-employed individuals: Understanding the Liaison Officer Service | Startup Gov

Zoom
Registration
Welcome! To join the event, please register below.
About Event

Startup Gov connects the perspectives of entrepreneurs, innovators, industry executives, and government representatives to raise the bar for Canada as a globally competitive and innovative nation. The program showcases programming provided at the Federal, Provincial, and Municipal levels to help streamline access to services for early-stage founders. We provide a consistent platform through advocacy forums with government officials to give every entrepreneur a voice to government and create the conditions necessary for entrepreneurial success in Canada. For more information, visit https://www.startupcan.ca/explore/startup-gov/.

ABOUT

The Canada Revenue Agency (CRA) offers free, personalized support to small businesses owners and self-employed individuals. The Liaison Officer (LO) service is available across Canada to help business owners understand their tax obligations, navigate the tax system, and avoid common errors when filing taxes. For more information, visit Canada.ca/cra-liaison-officer.

​Join us for a session from the CRA on November 25 to learn more about:

  • The objectives of the Liaison Officer service

  • How the service works

  • What you can expect from a meeting with a liaison officer

  • Topics covered by a liaison officer 

  • How you can request the service

Event Details
Monday, November 25th 2024
9:00-9:45 AM PT | 12:00-12:45 PM ET (please verify your time zone)

Speaker

Marie Blake - Program Advisor with CRA’s Liaison Officer service

Marie joined the CRA in 2006 and has worked in various branches, including collections and audit. She has held a number of roles within the Liaison Officer service since 2016.

À Propos

L'Agence du revenu du Canada (ARC) offre un soutien gratuit et personnalisé aux propriétaires de petites entreprises et aux travailleurs autonomes. Le service d'agent de liaison est offert à travers le Canada pour aider les propriétaires d'entreprise à comprendre leurs obligations fiscales, à naviguer à travers le système fiscal et à éviter les erreurs courantes lors de la déclaration de revenus. Pour plus d’informations, allez à canada.ca/arc-agents-liaison.

Rejoignez-nous pour une séance de l'ARC le 25 novembre pour en apprendre davantage sur :

  • Les objectifs du service d'agents de liaison

  • Le fonctionnement du service

  • Ce à quoi vous pouvez vous attendre lors d'une rencontre avec un agent de liaison

  • Les sujets abordés par les agents de liaison

  • Comment vous pouvez demander le service

Détails de l'événement
Lundi le 25 Novembre 2024
9h00-9h45 heure du Pacifique | 12h00-12h45 heure de l'Est (veuillez vérifier votre fuseau horaire)

Conférencière

Marie Blake – Conseillère de programmes au Service d'agents de liaison de l’ARC

Marie s’est jointe à l’ARC en 2006 et a travaillé dans diverses directions générales, y compris le recouvrement et la vérification. Elle a occupé plusieurs fonctions au sein du service d’agents de liaison depuis 2016.

Avatar for Startup Canada Virtual Events