Cover Image for Feedback Session / Séance de rétroaction
Cover Image for Feedback Session / Séance de rétroaction
Avatar for NFB/ONF Education
Presented by
NFB/ONF Education
The NFB Education team invites educators to foster community, build resources, and connect with one another
2 Going

Feedback Session / Séance de rétroaction

Virtual
Registration
Approval Required
Your registration is subject to approval by the host.
Welcome! To join the event, please register below.
About Event

Le français suit

​​​This is a space dedicated for educators wanting to help shape resources and tools currently in development. During this session, we'll be focusing on the first phase of our Educator Community Platform and would love to hear your thoughts! Together, we’ll explore key sections of the platform and gather your feedback on features, forum topics, and overall functionality.

Please note that this is a bilingual event with bilingual staff. Depending on attendance demographics, we may have one bilingual group or separate breakout rooms for English and French discussions.

​​​*Please note that this is a paid meeting.

​____________________________________________________

Voici un espace dédié aux éducateurs souhaitant contribuer aux ressources et aux outils actuellement en développement chez ONF Éducation. Lors de cette séance, nous vous présenterons la première phase de développement de notre plateforme en ligne pour les éducateurs ! Ensemble, nous explorerons les différentes sections de la plateforme et recueillerons vos commentaires sur les fonctionnalités, les sujets de forum et l’expérience générale d’utilisation.

​​​Veuillez noter qu’il s’agit d’un événement bilingue facilité par notre équipe bilingue. Selon le profil des participants, nous pourrions avoir un seul groupe bilingue ou des salles de sous-groupe distincts pour les discussions en français et en anglais.

​​​*Veuillez noter qu’il s’agit d’une rencontre rémunérée.

Avatar for NFB/ONF Education
Presented by
NFB/ONF Education
The NFB Education team invites educators to foster community, build resources, and connect with one another
2 Going